اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

بدون تعارف و اغماض با کوچکترین موارد فساد برخورد می‌کنیم

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بدون تعارف و اغماض با کوچکترین موارد فساد برخورد می‌کنیم، گفت: یکی از محوری‌ترین برنامه‌های دستگاه قضائی فسادستیزی در جامعه است.

بدون تعارف و اغماض با کوچکترین موارد فساد برخورد می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا در نشست شورای قضائی  استان که صبح امروز در محل سالن شهید بهشتی دادگستری استان برگزار شد، یکی از محوری ترین برنامه های دستگاه قضائی و سازمانهای وابسته را مبارزه با فساد در جامعه دانست و اظهار کرد: همانطور که ریاست قوه قضائیه بر فساد ستیزی در دستگاه قضائی تاکید دارند ما با کوچکترین موارد فساد بدون تعارف و اغماض برخورد می کنیم.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با توجه به نزدیک شدن به هفته قوه قضائیه افزود: اولین چیزی که در هفته قوه قضائیه باید مورد توجه قرار گیرد فرصت ارزیابی درون سازمانی است که به چه میزان عملکرد ما با اهداف و منویات مقام معظم رهبری وتاکیدات ریاست محترم قوه قضائیه منطبق بوده و تا چه میزان باعث رضایت مردم بوده است.

وی تکریم ارباب رجوع را یکی از مهمترین رسالتهای همه سازمانها عنوان کرد و ادامه داد: میزان رضایت مردم از دستگاه قضائی به عملکرد مطلوب ما بستگی دارد و باید هر سازمان ضمن ارزیابی درونی به رفع نواقص سازمان خود نیز بپردازد.

رئیس شورای قضائی سیستان و بلوچستان افزود: یکی از موضوعات مهم ارزیابی درون سازمانی فساد ستیزی است و نباید ذهنیت و باور جامعه نسبت به این موضوع مهم خدشه دار شود و دشمنان از این فرصت برای به چالش کشاندن نظام استفاده نمایند.

وی تاکید کرد: عملکرد ما در مبارزه با فساد و فساد ستیزی باید نمره کامل را کسب نماید و با کوچکترین موارد فساد به شدت برخورد شود.

حجت الاسلام مصطفوی نیا توجه و سرکشی از واحدهای تولیدی و رسیدگی به مشکلات آنها را یکی دیگر از برنامه های دستگاه قضائی در سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده است عنوان کرد.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به هفته قوه قضائیه یکی از برنامه های اصلی ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه توجه به واحدهای تولیدی باشد.

رئیس شورای قضائی استان، اجرای برنامه های محوری از جمله بازدید از زندان و رسیدگی به مشکلات آنان، غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با فرهیختگان و نخبگان، دیدار بانماینده ولی فقیه در استان، دیدار با خانواده های شهداء، سرکشی از واحدهای تولیدی، استفاده از ظرفیت صدا و سیما و حضور مدیران و کارشناسان برای بیان عملکرد دستگاه قضائی و سازمانهای وابسته و برگزاری نمایشگاه مجازی و استفاده از فضای مجازی را از برنامه های پیشنهادی در هفته قوه قضائیه اعلام نمود که با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا خواهد شد.

در پایان این نشست از اعضاء شورای قضائی استان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول